top of page
  • תמונת הסופר/תורד אבידן

שחיית תינוקות - מתי רואים תוצאות?

עודכן: 2 בינו׳ 2020

אפשר לומר שכבר בשיעור הראשון ניתן לראות תוצאות, אבל אם ממש תתעקשו, נגלה לכם שבסביבות גיל שלוש ילדי חוג שחיית תינוקות מתחילים בשיעורים ללא הורים. ויש עוד..

זמן קצירת הפירות


אם הגעתם עד הלום אז אתם הורים מאד גאים ומאושרים. בסביבות גיל שלוש ילדי חוג שחיית תינוקות מתחילים בשיעורים ללא הורים. רוב ההורים שמחים לתלות את הבגד ים ( אלא אם שריינו לעצמם דור המשך חדש בבריכה) ומאד גאים בקטנטנים העצמאים שמופיעים מולם.


הילדים עצמם חווים מצד אחד אושר גדול מהיכולות העצמאיות שלהם במים ומצד שני חווים פרידה לא פשוטה מהוריהם שעד לרגע זה היו שם בכל רגע נתון. המעבר מחוג שחיית תינוקות לפעילות ללא הורים היא הדרגתית. המדריכה שמלווה את הילדים כבר כמה שנים מאד נהנית לקצור את הפירות וביחד בונים דרך חדשה במים. השיעורים ללא ההורים במים נמשכים שלוש רבעי השעה וקצת כמו כיתה א' הכול קורה לאט ובעדינות, עד שנכנסים לתלם. פעילות שחיית תינוקות בקבוצות ללא הורים נמשכת עד גיל 5. במהלך השנתיים האלו הילדים לומדים את תנועות השחייה ולומדים לשרוד ולהסתדר באופן עצמאי במים. בסביבות גיל 5 יעברו הילדים לחוג שחייה.



הצוות ב"גלים"


אנחנו מאד גאים לספר על הצוות שלנו: רכזת החוג לשחיית תינוקות היא ורד אבידן והיא נותנת מענה לכל דבר הקשור בפעילות בבריכה. בחוג שחיית תינוקות יש לנו מספר מדריכות כאשר כולן עובדות שנים רבות במים בקבוצות של הורים וילדים. רובן אמהות לילדים משלהם ויודעות לתמוך וללוות כל ילד והורה לפי צרכיהם האישיים בקבוצה. המדריכות שלנו עובדות בצוות ובשיטה ייחודית לנו ב"גלים". למרות שיש לנו הרבה ילדים בחוג שחיית תינוקות, בשבילינו כל ילד הוא עולם ומלואו . כל אחד מהם הוא יחיד ומיוחד במינו ואנחנו מתרגשים כל פעם מחדש עם כל הצלחה של ילד והורה. ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו.

ב"גלים" אנו מקיימים בנוסף לשחיית תינוקות, גם חוגי שחיה, טיפולים במים (הידרותרפיה), התעמלות נשים במים ועוד.

21 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page